est / eng

Skip to: Menu | Main content

MM SEC12000 vol2

Oleme nüüdseks Chevrolet K30 külge paigaldatud vintsiga teinud kusagil 30-40 tõmmet ja autol peal on vints olnud 6 kuud. Võtsime huvi pärast vintsi maha ja piilusime sisse, et näha kuidas asjad vastu on pidanud ning kas on näha ka mingeid kulumise jälgi. Samuti oli üheks põhjuseks liiga raske vabajooks, mis oli muutunud juba väljakannatamatuks.

Kerget ülepingutust vajas roheline klemm mootori küljes.

 

 

 

Harjadega oli kõik korras. Ei olnud nad kinni jäänud pesasse ega ei olnud märgata ka ebaühtlast kulumist.

 

  

Väga hea nägi välja ka pooli tööpind, mis pöörleb saales ja saale enda tööpind põse sees.

 

 

 

Siin on nüüd põhjuse tekitaja raskele vabajooksule. Liiga palju määret! Uut vintsi kokku lapates sai seda sinna kuhjaga pandud ja kuna kooste on reduktoril lihtsalt niivõrd tihe, siis see küll vedel, aga paks määre võttis lihtsalt mõnusa kerge vabajooksu ära.

 

 

Reduktor sai siis kõik üksipulgi lahti võetud ja detailid puhtaks pestud määrdest. Seejärel sai neid määritud järgnevalt, et võtad detaili ühte kätte ja teise kätte pigistad määret peo peale ning nühid detaili käte vahel määrdega kokku ning pühid üleliigse määrde pealt ära. Tulemus on selline nagu näha piltidelt. Kas või gramm rohkemaga oli endiselt vabajooks liiga raske.

 

Harjad said lihtsalt kõrgsurvemäärdega üle käidud ja mootor läks seejärel kokku tagasi.

 

 

 

Sünteetiline köis poolil omas kergeid märke kuumusest, sest ühe koha pealt oli kaitsev rüü natuke kuuma saanud ja hargnema hakanud.